det var länge sen jag kände så

Hur mår ni?
Hoppas allting är bra med er och att ni har sovit gott i natt! :)
Med oss är det bara bra, för en gångs skull var jag inte super trött i morse när jag vaknade. Utan jag kände mig ändå lite utvilad och det var länge sen jag kände så - riktigt skönt!

Har precis gett Saga lite frukost, havregrynsgröt och macka. Det är smaskens tycker hon. Själv har jag druckit en kopp kaffe och ätit en macka bara.
Saga sitter just nu och tittar på bolibompa, hon är helt inne i tvn haha. Så himla söt ♥
Idag har vi ingenting planerat, hoppas det inte är lika kallt som igår? För då kan man ju gå ut en sväng. Jag måste iallafall förbi macken och hämta ut ett paket.


Kommentarer
malin [fotoblogg]

hoppas du får en bra dag :)

2010-12-22 @ 10:03:34
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0