det är aldrig någon som tar hänsyn till barnvagnar


Vi kom hem för ett litet tag sedan, har ju varit hos pappa och ätit middag - alltid lika trevligt :)
Vart bjudna på potatis, biff och sås. Och efter det vart det lite fika, kaffe och tilltugg.
Vi fick även en varsin julklapp, Saga fick badleksaker och jag & Linus fick varsin pendel - tack snälla pappsen ♥ Och för er som inte vet vad en pendel är så ska jag berätta det för er i ett senare inlägg.

När vi kom hem var det läggdags för pluttan, så gjorde i ordning en flaska välling och på med pyjamasen så la vi oss i soffan och myste lite. Sen la jag henne i sin säng och det tog inte många minuter innan hon slocknade, hon var helt slut efter allt bus idag..

I morgon ska vi ta en sväng på mellandagsrean, får se om man hittar något fint. Det lär ju vara sjukt mycket folk? Och jag HATAR att gå med vagnen bland massor folk, för det är aldrig någon som tar hänsyn till barnvagnar. Och det blir jag tokig på!

Jag hoppas ni har haft en fin dag! puss ♥


Kommentarer
Samantha - mamma till ebba.

usch nej, det är ALDRIG någon som tar hänsyn till det, fattar inte varför! sjukt irriterande. :(

2010-12-26 @ 21:57:21
URL: http://ebbaojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0