vad kan man göra för att naglarna ska bli starkare?

Har ni haft en bra dag? trots det urdåliga vädret...
Herregud så det regnade förut alltså, det bara öste ju ner! Det var som någon hällde en hink vatten över en.
Men trots det tråkiga vädret så satt vi ute under ett party tält typ och åt grillade hamburgare förut hos mamma o dom, riktigt riktigt gott kan jag lova er. Brorsan fick en mobil telefon i present & av oss fick han ett påfyllt kontantkort till mobilen då, och gissa om han vart glad? Han trodde inte det var sant, han vart nästan i chock tillstånd haha.
Han har tjatat och tjatat om en mobiltelefon sååå länge nu & trodde väl aldrig att han skulle få någon hehe.
Så härligt att se en sådan lycka :)

När klockan närmade sig 8 var vi tvungna att röra oss hemåt för lillpluttan var trött och det var läggdags för henne, så mamma skjutsade hem oss...
Så nu ligger hon och sover sen ett tag tillbaka, Linus sitter i soffan och glor på tv och jag sitter här.
Ska gå och fixa mina naglar lite hade jag tänkt, för jag måste måla dom hela tiden annars går dom bara av.
För dom är så himla mjuka och skivar sig osv, ingen aning om varför? Någon som vet?
Vad kan man göra för att naglarna ska bli starkare?










Peter, mammas kille.


Saga med sin mormor :)

Saga med sin moster




Kommentarer
sandra

haha, jo ni fick nog det regn vi hade nere i SKåne igår, öste ner hela dagen och nu på morgonen. :)

En annan har jobbat och slitit men snart 2 veckors semester så försöker att inte klaga XD

Finfina bilder som vanligt och saga är helt adorable!

Kan inte ge dig tips för naglarna då mina är totalt förstörda, knäcker dem på jobbet :(

Ha en fortsatt bra kväll.

2010-08-09 @ 22:33:15
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Emilia

Det finns en jättebra olja , myrraolja , som stärker nageln ;) Depend har ett & det är skitbra , jag använder det . Sen har Apoteket också ett stärkande "lack" , har själv inte använt det men min kompis gör det & hon säger att den är grym på att stärka nageln ;)

2010-08-09 @ 22:36:44
URL: http://emiigull.blogg.se/
jennifer

använd oriflame beauty nail food. :) stärker o matar naglar.

2010-08-09 @ 22:47:40
URL: http://jenniferlonngren.blogg.se/
LOWA - En musikblogg

Hej!



Jag driver en musikblogg med bla musiktips, egen musik och lite annat.

Om du tycker att den här kommentaren är en möjligvis störande kommentar så ignorera den, men det uppsakattas som du ville kika in.



Hare gött!

2010-08-10 @ 10:54:09
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Ida Hjortsberg [Zweet's]

Gillar du smycken eller personliga smycken?

Kika in på min hemsida så kanske du hitta något som faller just DIN smak :)

Smycken från alla!

Kram Ida Hjortsberg

2010-08-11 @ 20:37:42
URL: http://zweets.blogg.se/
Anonym

trumma med naglarna mot tex bordet ofta så blir dom starkare

2010-08-11 @ 22:47:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0