hemma igen

Då var vi hemma igen..
Resan gick jätte bra, vi tog en annan väg hem denna gången så fick se lite annat än bara E4an i 7 timmar.
Så det var en trevlig resa.

När vi kom hem var det läggdags för lillpluttan, men hon fick springa av sig lite i gåstolen innan med tanke på att hon suttit still så länge. Men sen var det på med pyjamas och välling och sedan slocknade hon rätt fort efter att jag lagt henne i sängen. Hon var nog rätt trött efter den långa resan.
Sen kom älskling hit en stund, skönt o träffa honom. Men nu har han gått hem till sig, han ska börja sova hemma nu när skolan börjat och det känns jobbigt faktiskt. Jag vet att han måste för att han ska orka med skolan osv, men kommer kännas så tomt eftersom jag är så van att alltid ha honom vid min sida när jag ska sova. Men jag vänjer mig väl..

I morgon är det måndag och en ny vecka framför sig, får se vad som händer. Har ingenting direkt planerat vad jag vet. Så tar en dag i taget och ser vad vi hittar på för skoj :)






Kommentarer
E'licious

vilken söt blogg! :D

2010-08-23 @ 02:53:54
URL: http://elinnjl.com
Martina

skönt att resan gick bra hem:)



sv: den här veckan vet jag inte vad som händer ska ta dagen som den kommer:)



själv?

kram

2010-08-23 @ 08:10:54
URL: http://beautywolf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0