super mysig kväll

Hello sweeties ♥
Hur mår ni?


Nu är vi hemma igen..
Hade en super mysig kväll igår, vi käkade gott och hade jätte trevligt! Min morbror och hans familj var ju även där och det var roligt att se dom efter så länge. Dom har nyligen varit i USA så det var kul att få höra lite om deras resa, Saga fick en jätte fin klänning och en söt liten skål från USA. Tack ♥
Dom hade även rensat ut massor kläder hemma så Saga fick 4 påsar fullproppat med kläder, inte kollat igenom påsarna ännu men ska göra det efter jag skrivit tänkte jag.. Spännande :D Jag älskar kläder!
Fick även några kassar med kläder, leksaker osv från mammas kompis jag ska titta igenom med..

I morse kom mamma upp och hämtade Saga så jag fick sovmorgon, det var skönt! :D haha.
Så jag gick väl upp runt 10-11 någon gång, käkade lite frukost och packade ihop våra saker och sedan åkte vi hem till oss. Mamma och brorsan följde med så käkade vi lite lunch här hemma o sådär, trevligt!


Nu har mamma och brorsan åkt hem och Linus har kommit hit, Saga ligger och sover just nu och jag ska ta och titta igenom alla saker jag har fått nu.

Kvällen blir nog lugn, har ingenting planerat. Blir väl myspys i soffan till någon bra film kanske?









Hönsen & tupparna mamma o dom har
söta kycklingarna, fast den större är inte så söt längre. haha
Men den som sitter bakom är jätte söt!

Tuppen





Kommentarer
jch

Blogga, lyssna på musik och äta godis.

Bra bilder

2010-08-13 @ 17:34:30
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Tilda

Gud vad gullig Saga är i toffsar:)

2010-08-13 @ 21:28:53
URL: http://www.flexibility.bloggplatsen.se
julia

fin blogg :)

2010-08-13 @ 22:57:58
URL: http://jhfmm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0