smörgåsbitar med leverpastej - mums

Hallå där ♥ Hur mår ni? hoppas allt är bra med er!
Med mig är det toppen och lika så med Saga..

Saga har precis ätit lite mat plus att hon fick små smörgås bitar med leverpastej på och det var smaskens tyckte hon. Hon är mer intresserad av vanlig mat än hennes puréer, för äter man själv någonting så vill hon hellre ha det. Och hon börjar ju bli så pass stor nu så hon kan smaka vanlig mat o sådär, och det är jätte roligt tycker jag. Puréerna är väl inte sådär jätte roliga så jag förstår att våran mat ser mer intressant ut.
På lördag blir ju faktiskt Saga 8 månader, och det är helt sjukt vad tiden gått fort! Om 4 månader är hon 1 år, hallå? Det går liiiite för fort, haha..
Hon är så söt för hon har börjat med att försöka pussas, har spelat in det så ni får se. Hon är bara för söt!

Idag ska jag & Saga hem till mamma och dom, ska även stanna där i natt. Det var länge sen bara vi umgicks, så det ska bli jätte mysigt! Sen kommer även min morbror och hans familj dit och ska äta middag, ska bli kul för det var länge sen jag träffade dom nu.
Så kanske inte blir något bloggande ikväll, får se om jag kanske tar med mig datorn annars skriver jag ett inlägg från mobilen.
Nu ska jag ta och titta vem som är vinnaren i Dagens blogg, så det kommer upp snart!












Kommentarer
Anonym

hihi:D jag vill resa, och jobba :)

Men jag ska med ha barn :D<3

2010-08-12 @ 12:36:22
URL: http://eweman.blogg.se/
MissCM

sv: okej :D

2010-08-12 @ 12:38:44
URL: http://misscm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0