Nu är sommaren över

Hoppas ni sovit gott i natt, det har iallafall jag gjort.
Vi gick väl upp runt 9 ungefär efter att ha legat i sängen en stund och myst.
Så gick vi upp och åt frukost, Saga fick macka & yoghurt och det älskar hon verkligen. Det är så kul för hon är så matglad och tycker om nästan allt.
Nu ligger hon och sover en stund innan det är dags för lite lunch & sedan ska vi ner till Droppen, ska bli roligt.
Jag ska ta och fixa i ordning mig lite så man ser ut som folk, haha.

Vädret är ju inte det roligaste idag, blåser och regnar usch! Nu är sommaren verkligen över och det tycker jag INTE om. Snart är det vinter och kallt, fy!



Kommentarer
Maliin

Jag tkr inte vi haft ngn direkt sommar i år, men dom dagarna som varit bra har man ju tagit vara på, hatar regnet som kommit nu, har ju bara regnat dom senaste veckorna känns det som ! tack & Lov för solarium haha !

Hoppas allt är bra med er ? Kram ! <3

2010-08-25 @ 19:37:20
URL: http://maaaliiin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0