lugn kväll framför tvn

Godkväll mina underbara läsare ♥
Mår ni bra? Själv mår jag fin fint!


Mamma & lillebror åkte härifrån för en liten stund sedan, min lillasyster var även här en stund med Peter kom och hämtade henne tidigare för hon skulle hem till sin mamma i stan.
Haft en jätte trevlig kväll, vi har fikat och dom har busat för fullt med Saga. Men nu ligger hon och sover efter att ha duschat och druckit lite välling.
Älskling kom hit förut så han är här nu, ska mysa ner mig i soffan med honom efter jag skrivit detta hade jag tänkt.
Så det blir en lugn kväll framför tvn, och förhoppningsvis komma i säng skapligt så man är pigg i morgon. För i morgon blir det att gå ner till Droppen så Saga får busa med lite andra barn, ska bli kul.


Ne nu ska jag sätta mig i soffan och pussa på min fina pojkvän, skriver nog något innan jag lägger mig sen =)
puss så länge ♥



Saga med sin mormor ♥


Saga med sin morbror ♥





Kommentarer
Yrla Virvla Virvelflicka

guuud så söt bebis! :D jag smälter!

2010-08-30 @ 00:03:53
URL: http://iirla.blogg.se/
simone

ursöta foton :D

2010-08-30 @ 11:41:50
URL: http://fattybom.se
ronja

sjukt söt morbror får jag säga;)

och saga med;)

2010-08-30 @ 22:14:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0