hon sitter ju inte still

Hoppas ni sovit gott?
Det har iallafall jag gjort, sovit som en stock.

Var uppe tidigt idag, Saga vaknade klockan 07.00 och samtidigt som jag var uppe och gjorde välling kom älskling förbi för att hämta en sak. Han stannade även en liten stund innan han gick till bussen, mys ♥

När han sen gick låg jag & Saga kvar i sängen en stund och myste, kollade på Vakna med the voice. Det är rätt kul tycker jag, någon mer som brukar kolla på det på morgonen?


Så vi har varit uppe ett tag nu, vi käkade lite frukost för ett tag sedan. Saga fick sina favoriter - mackbitar med smör. Hon tycker verkligen om det, hon är så söt när hon sitter och plockar bit efter bit.
Men nu slocknade hon för en liten stund sedan, så jag ska passa på att klippa hennes naglar nu! Är ju nästan omöjligt att göra det när hon är vaken - hon sitter ju inte still! haha.
På efter middagen ska vi ner till Droppen hade jag tänkt, måste ju hämta Sagas gips avtryck. Ska bli spännande att se hur dom blev, hoppas dom blev bra. Annars är det ju bara att göra om dom.


Kommentarer
NewMusicTips

Så utrolig koselig blogg du hadde, bare stå på videre!

Ville bare si det på en så fin mandag som dette:)

-----



Er du intressert i musikk? Både gammelt og nytt? eller trenger bare ett musikk tips? kom innim bloggen min om du vil og legg meg gjerne til som VENN:)

2010-08-30 @ 12:13:25
URL: http://Newmusictips.blogg.no
apanda

Jag sitter i skolan nu, och när jag kommer hem så kommer jag väl abra sitta och tröka antar jag :P

2010-08-30 @ 12:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0