World a reggae music

Godmorgon, har ni sovit gott?
Jag har sovit jätte gott, och Saga har varit jätte duktig i natt. Gav henne mat halv 1 innan jag la mig och sen vaknade hon bara till 1 gång och då gav jag henne nappen och då somnade hon om och sov till 7 och då var mormor snäll och tog henne igen så fick jag sova 2 timmar till.. Så nu känner jag mig pigg & utvilad, så skönt!


Vi har precis ätit lite frukost och lillan tar sig en tupplur & jag sitter här o lyssnar på lite musik och bara tar det lugnt.
När hon vaknar är det mat dags, då ska hon få gröt. Och sen ska vi åka iväg och hälsa på min gammelmormor, ska bli trevligt!
Annars blir det nog en rätt lugn dag skulle jag tro. Det är skönt det med, o bara vara och inte göra någonting speciellt. Funderar på att ta en promenix ikväll kanske, skönt o gå och rensa tankarna lite. Men får se hur vädret är ikväll.


Kommentarer
Johanna din tremänning i skåne:)

Din gammelmormor Anna, är min gammelfarmor.

Kom hon ihåg vem du var? Sist jag var där så frågade hon vad jag hette typ 5 gånger och hon kom inte ihåg vem jag var.

2010-04-08 @ 15:34:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0