blåbärspure är mums

Då var vi hemma igen efter ett besök hos gammel mormor Anna. Det var trevligt, drack en kopp kaffe och pratade lite. Hon tyckte det var så roligt att vi kom, vi träffas ju inte så ofta.
Det är ju lite häftigt för vi är 5 generationer i släkten. Tyvärr är ju inte mamma med här så vi kunde ta en bild på alla 5, men tog iallafall en bild på oss 4.
Vi har precis ätit lite mat som jag har lagat, så nu är vi proppmätta. Tänkte mormor skulle få lite ledigt från köket idag så jag lagade middagen :)
Saga fick smaka på blåbärspure förut och det älskade hon verkligen. Men det är ju till för lösa magar så kan inte ge henne så mycket av det, ifall hon blir hård i magen och det vill man ju inte. Så det var ju synd, för hon tyckte verkligen om det! Fast ifs så verkar hon tycka om allting hon får, mitt lilla matvrak :D Men man såg tydligt att hon verkligen tyckte om blåbärspuren.
Nu ska jag busa lite med Saga innan det är dags att göra iordning henne för natten.
hoppas ni haft en bra dag sötnosar!
4 generationer :)
Min gammelmormor & Saga
Gammelmormor, Saga & Wille
Min mormor & Saga


Brorsan & Saga


Mästerkocken :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0