hemma från shoppingrunda

då var vi hemma igen efter en shopping tur. Fick allt med mig några kassar hem, tack snälla mormor
Köpte bl.a en klänning som jag ska ha på dopet och lite mer, lägger in bilder här nere..
Saga var så snäll och låg och sov i vagnen hela tiden & wille var så duktig också och följde med så snällt in i affärerna och va lite smakråd åt mig, även fast han nog inte tycker det är de roligaste.
Vi tog en liten paus och åt lite lunch på Taco Bar, och sedan in i affärerna igen.
Jag hade så svårt och bestämma mig för vad jag skulle ha för klänning, finns ju hur mycket som helst. Så tjejen som jobbade inne på BikBok hjälpte mig lite, och efter mycket om och men hittade vi en gullig liten klänning och ett par svarta lite genomskinliga leggings till det. Vart jätte fint faktist! Skulle även köpt en jeansskjorta, men den var tydligen slut här. Så jag får köpa den hemma i Linköping sen istället om den finns.
Vi hade iallafall en jätte trevlig dag i Sundsvall, så nu är vi helt slut.

När vi kom hem fikade vi lite, var tvungna och dricka lite kaffe så vi piggna till.
Och nu sitter jag här och slappar lite framför datorn, skönt o sätta sig ner en stund när man har gått hela dagen.
Saga ligger på golvet och sprattlar och luftar rumpan lite, det är ju så skönt o vara nakenfis tycker hon..
Ska gå och göra iordning lite gröt till henne nu.
Sen ska jag sätta mig och svara på frågorna från frågestunden :)
puss & kram

Film från i morse när Wille busar med Saga :)

Skinnjacka från BikBok
Klänningar från BikBok. (Den vita ska jag ha på dopet)
Leggings och strumpbyxor från BikBok
Skor från Euroskor


Kommentarer
Jenny

åhh vilka söta klänningar, älskar dom =) vill med ha!! puss

2010-04-08 @ 10:09:53
URL: http://palmhall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0