påsk

Tjollahopp!
Hoppas ni mår bra :) Själva mår vi jätte bra!

Vart en liten sovmorgon idag, så vi har precis ätit lite frukost. Så kul nu när jag och Saga kan äta frukost tillsammans, eftersom hon äter gröt nu. Har fixat en matstol till henne nu också, så hon kan sitta med vid bordet & det tycker hon är jätte roligt.
Just nu har hon precis slocknat i sitt babygym, mätt & belåten.. Och jag sitter i soffan och glor runt lite på nätet. Håller även på att tvätta o fixa inför i morgon, för då reser vi ju till min mormor&morfar. Lillbrorsan ska även följa med också, ska bli jätte roligt! Ska bli skönt att komma iväg lite, speciellt till mormor&morfar för det är så mysigt där uppe..

Igår va vi ju i Lambohov hos min morbror, hans fru och mina kusiner.
När vi kom dit bjöds det på jätte god mat, och min yngsta kusin hade gjort små fina namnlappar som visade vart vi skulle sitta någonstans. Så himla söt! Och efter maten gick vi ut i det underbara vädret på en promenad. Igår var det ju sjukt varmt och skönt ute, så underbart!
Sen gick vi in och kollade på matchen, som inte gick så bra då tyvärr. Tycker LHC var så himla slöa mot slutet alltså, så man förstod ju att Djurgården skulle ta hem det faktiskt. Men men får ta nya tag i nästa match!
Saga var med och busade i stort sätt hela dagen, hon slumrade en stund i vagnen när vi var ute bara och sen en liten stund när vi kom in.. Annars var hon uppe o busade och myste med oss.
Fick även ett härligt skratt av henne och det är lika härligt varje gång :) jag älskar det!
Efter matchen så spelade jag och morbror Guitarr Hero, det är ju skit roligt. Vi skulle klara ut det för att få en speciell låt som morbror ville ha som tydligen var så bra. Men sen när vi hade klarat alla låtarna så hände ingenting, ne för då hade vi spelat på fel. HAHA! Men vi hade roligt iallafall :D
Sen vid 10 typ skjutsade han hem oss, och då hade ju redan fisen somnat i soffan hos dom. För hon är ju van att sova vid 8-9, så det var bara på med pyjamasen o ner i sängen när vi kom hem. Och det var likadant för mamma Jenny kan jag säga..
Tack för en jätte trevlig & mysig dag ♥ Vi hade verkligen en super duper dag! Måste göras om snart igen..

Idag blir det att tvätta och packa, sen ska vi även hem till Mamma & Peter och äta lite påskmat, ska bli trevligt :)
Så nu måste jag gå och få någonting gjort om jag ska hinna med allting.
Men hoppas ni får en härlig dag, och att ni haft en mysig påsk :)
påsk pussar & kramar ifrån mig och saga ♥



Mitt fina hjärta, jag älskar dig mest av allt! ♥ 


Kommentarer
Maria S

Ha det så trevligt hos din mormor och morfar <3

2010-04-04 @ 18:04:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0