Kom tillbaka

Idag vart det en liten sovmorgon, hade tänkt gå upp tidigt men så råkade vi somna om. Men det är ju alltid skönt med lite extra sömn :D
Min lilla tös är så himla duktig och sover hela nätter nu, vilket känns jätte skönt.
Ute så ÖSER regnet ner, usch! Vart har det fina vädret tagit vägen? KOM TILLBAKA!!!!!
Just nu dricker jag en kopp kaffe och väntar på att Natha ska komma hit, sen blir det att gå ner till affären och inhandla lite saker till morgondagen, till dopet alltså.
Fast väntar nog tills det slutat regna, har ingen lust att bli dygnsur direkt..
Senare sen kommer även mamma, mormor & brorsan hit. Så himla roligt att mormor&morfar kommit ner till Linköping för att komma på dopet :) det betyder massor för mig.
Dom sover ju hemma hos min morbror och hans familj, men mormor skulle komma hit och umgås ikväll.
Ne nu ska jag gå och göra mig i ordning lite.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0