Vart är det fina vädret?

Igår somnade jag faktiskt skapligt för en gångs skull, vet inte riktigt vad klockan var men det var innan 24.00 iaf och det händer inte allt för ofta. Och så vaknade Saga vid halv 7 i morse, så då fick hon lite mat sen låg vi och drog oss en stund innan vi gick upp.
Så nu har jag precis ätit lite frukost och kollar på våra bästa år, och Saga ligger i babygymmet och busar lite.
Idag har vi ingenting planerat, vart har det fina vädret tagit vägen? Man blir ju inte så sugen på att gå ut direkt.
Jag vill ha värme & sol!
Ikväll ska vi iallafall umgås med Linus, vi ska fixa färdigt en sak och sen kolla på Andra Avenyn.
Ne nu ska jag kolla klart på våra bästa år :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0