Våren är här - i love it

Hallå hallå, hur mår mina fina läsare? :)
Själv är jag fruktansvärt trött idag, kunde inte somna inatt. Så är helt död idag känns det som.
Vi har varit och stor handlat lite på Willys idag. Alltid skönt med lite påfyllning i kylen, men nu är frågan bara vad man ska laga för mat? Kan inte riktigt bestämma mig.


Igår var ju prästen här som jag skrev, och det gick bra. Men väldigt mycket prat om jesus & gud o allt vare va bara, trodde inte det skulle va såå mycket. Men det blir nog bra, hehe.
Fick även en CD med psalmer på som jag måste lyssna på och välja ut någon jag vill ha med..
Efter att prästen varit här så kom Linus förbi, så tog vi en promenix ner till banken och fixa med lite papper. Sen satte vi oss vid kanalen i solen och snacka lite i väntan på att Syrran skulle bli färdig så vi kunde gå dit. Så underbart ute nu när all snö är borta och  solen lyser för fullt. Isen på kanalen har även försvunnit nu oxå.
Såg till och med blåsippor som börjat komma nu, VÅREN ÄR HÄR! :D and i love it.
Efter en stund gick vi hem till Syrran, vi drack en kopp te och hade trevligt. Busade lite med kissebäbisarna oxå, dom är ju bara fööör söta alltså. JAG VILL HA! Men tyvärr är jag ju allergisk, vilket gör mig så arg för jag vill så gärna ha en hund eller katt. Skulle lätt kunna tänka mig en naken hund/katt men dom är ju så dyra tyvärr.
Just nu sitter jag i soffan med saga liggandes i famnen som pillar mig i ansiktet, försöker stoppa sina fingrar i min mun haha. Och kim sitter i andra soffan och kollar på tv, ska väl ta o laga något att äta snart för jag börjar bli riktigt hungrig.
Ikväll händer inte mycket, kolla på desperate housewifes och ska nog även färga håret om jag orkar. Utväxten börjar synas rätt väl nu, så det måste bort.
Ne nu ska jag lägga mig på golvet och busa lite med Saga, sen fixa maten.
puss & kram
Tänkte lägga upp en bild på mig för en gångs skull, det händer ju inte allt för ofta :P
Jag, vid kanalen
Linus, vid kanalen

Min fina tjej!

Kollar på tv och myser med sin kanin :)


Kommentarer
sabrina

vilken liten sötis :)

hittade dig genom bloggtrafik!



fin blogg:)

2010-04-20 @ 20:53:33
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Jenny

Hej vad fin blogg du har och fina barn :)

/Jenny

2010-04-20 @ 21:07:55
URL: http://jencecnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0