Du är guld värd

Godmorgon mina underbara läsare!

Först & främst vill jag säga GRATTIS till min älskade morfar som fyller år idag! ♥
hoppas att du får en underbar dag! Jag älskar dig 



Nu är vi hemma i Linköping igen.. Och jag måste tacka mormor,morfar, Saga & brorsan för en helt underbar vecka, har haft super mysigt & trevligt! ♥ Och Tack mormor för allt, för den goda maten, för att vi fick vara hos er & dom fina sakerna jag fått.. Du är guld värd
Jag skulle ha skrivit igår när vi kom hem, jag vet. Men det vart så sent & jag hade 1000 saker att göra så hade inte riktigt tiden. Och sen vart jag så trött med så gick och la mig rätt skapligt.
Resan gick iallafall jätte bra, Saga var så duktig som vanligt. Skönt att det funkar så bra och åka tåg med henne. Det är ju ändå en rätt lång resa, men hon verkar tycka om att åka tåg :)
När vi klev ur tåget så fick man sån underbar vårkänsla i hela kroppen, snön var borta, kvällssolen sken och det var VARMT ute. Så underbart!
Och så kom snälla mamma och mötte upp oss vid tåget för att sedan skjutsa hem oss. Var även tvungen att svänga förbi Maxi och handla lite mat..
Sen hem och packa upp varorna, sätta på en maskin med tvätt, packa upp väskorna m.m..
Sen var det även läggdags för Saga med, så på med pyjamas och fixa iordning lite käk. Så vart det mys i soffan medans hon åt och sen somnade hon som en stock, hon var väl helt slut efter den långa resan.
Sen sov hon fram till halv 8 i morse och då vart det lite käk och sen låg vi i sängen och myste en stund innan vi gick upp. Och nu ligger hon i sitt babygym och jag sitter här och dricker en kopp kaffe.
Hon har börjar röra på sig så himla mycket när hon ligger, nyss när jag tittade bort mot henne så låg hon tvärs över babygymmet med halva kroppen på golvet, haha. Det gäller att ha koll, snart ligger hon väl under soffbordet o ålar sig. Nej då skämt o sido, men det går ju fort. Var ju inte länge sen hon var en liten bebis och bara låg helt stilla och  bara sov hela tiden. Tiden går så fort och det händer ju nya saker hela tiden, så rätt som det är kryper hon omkring här på golvet.
Idag blir det lite fix här hemma, håller på och tvättar nu och måste även städa lite.
Sen kommer brorsan förbi på eftermiddagen. Sen ser det även ut som det är fint väder, så blir nog en promenix också. Kan ju inte vara inne när det är så fint väder..
Ne nu ska jag hänga upp tvätten och sen ringa morfar & säga grattis.
Hoppas ni får en underbar dag!
puss & kram


Kommentarer
Anonym

Hoppas du med får en underbar dag!

2010-04-13 @ 21:20:31
Kadri-tävling pågår

grattis till honom



VAR MED O TÄVLA PÅ FINA BARNARTIKLAR I SAMARBETE MED PING PONG BARNKLÄDER HÄR http://livetivillavillekulla.blogg.se/2010/april/utkast-april-13-2010-1.html

2010-04-13 @ 21:48:56
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0