skönt o bara vara

Goddag sötnosar!
Hur mår ni idag? Själv mår jag bara bra och lika så med Saga.

Har inte gjort så mycket hittils, fisen ligger o vilar lite efter att ha ätit en portion med gröt.
Och jag har suttit och pratat lite bebisar och förlossningar med morfars assistenter, hehe.
Ena tjejen och jag har så mycket gemensamt när det gäller våra barn, allting är och har varit typ likadant te.x med dålig vikt ökning m.m och sådär så skönt o prata med någon som har haft likadant som jag har.
För er som inte vet så fick min morfar en stroke för 4 år sedan, så han sitter i rullstol för han är förlamad på hela höger sidan. Så därför har han 2 assistenter här hemma på dagarna som hjälper honom o träna på olika saker och sådär, och så mormor får lite avlastning.

Mormor och brorsan är iväg en sväng, dom skulle åka till stan och fixa med lite.
Annars idag händer det väl inte så mycket, desperate housewifes ikväll bara :D
annars blir det lugnt, skönt o bara vara ibland också och inte göra någonting speciellt..
Så himla mycket snö här, så är inte så jätte sugen på att gå ut direkt. haha.
brorsan & saga busar lite.
Min skatt ♥
brorsan & saga


Kommentarer
★svantes mamma★

Hihi morbror är oftast alltid bäst :)



Tack så mkt! Känns jätte kul att bli 4 i familjen! kram kram

2010-04-06 @ 15:32:24
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0