Nu drar vi

Sitter och försöker trycka i mig lite makaronen, vilket inte går så bra. Mår så fruktansvärt illa på morgonen ibland, pga medicinen så jag tappar matlusten helt. Så det vart inte mycket jag fick ner i magen. Men men har ju med mig lite annat o äta på tåget sen.
Jag har precis packat allting tror jag :P Har väl säkert glömt någonting, vilket man alltid gör. Men det ordnar sig alltid isåfall. Glömmer aldrig när jag var mindre och mamma o vi åkte till mormor och morfar, så när vi kom fram så märkte vi att vi glömt hela min resväska hemma, haha. Så det var ju bara att åka till stan och köpa nya kläder.
Sånt som händer ibland.

Fisen var jätte duktig i natt och sov för en gångs skull hela natten, la ju henne vid halv 9-9 och så sov hon till 06.30.
Innan har hon varit jätte duktig o sovit hela nätter också, men nu den senaste veckan har hon börjat vakna typ var 3e timme o vill ha mat, tror hon är/varit i någon tillväxtperiod. Så det kanske börjar gå över nu, vi får se hur denna natten blir. Hon kommer nog vara helt slut ikväll, för det är ju en lång resa idag och mycket nya intryck. Får hoppas det går lika bra som sist bara :)
Ne nu ska jag kolla så jag fått med mig allting, sen invänta pappa o brorsan.
Skriver när vi sitter på tåget sen :)
puss & kram skumbanan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0