" jag råkade trycka på fel knapp "

Vart har det fina vädret tagit vägen?
Usch va trött jag är på detta gråa och trista väder.

Har precis ätit lite lunch och nu sitter jag och jäser i soffan, haha. Brorsan och hans kompis är här, så dom busar lite med Saga just nu. Jag håller även på att tvätta o fixa lite, sånt som måste göras.
Sitter även och mailar med dom på Gratisbio för att dom har av någon anledning (dom vet ej själva) tagit bort mitt konto där. Dom här svaren har jag fått av dom;

"Min teori är att jag fick hjärnsläpp eller något och trött på fel knapp (dem är bredvid varandra x _x) "

"Jag får varannat mail “uppdatera mina kontouppgifter” och varannat “ta bort mitt konto” så tror det kan förvirra mig I vissa få fall. "

Lite bättre koll får man väl ha eller? "jag råkade trycka på fel knapp"  sånt ska ju inte hända..
Aja, får se vad dom säger mer. Dom skulle fixa ett nytt konto till mig.
Ne nu ska jag hänga upp tvätten :)


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Hehe, man har det på locket. Det blir lite roligare än om man har en grå dator eller något :P

2010-04-28 @ 18:10:14
URL: http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Ja, de kostade 149 kr och är helt oanvända, så typ 90 kr /st hade jag nog tänkt + frakt.

2010-04-28 @ 20:22:35
URL: http://molkan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0