Dagens

Dagens tillstånd: Utvilad
Dagens klädsel:
Har fortfarande pyjamas på mig :p
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt
Dagens planer: Träffa Linus ikväll och fixa färdigt en sak som ni ej får veta vad ännu.
Dagens borde: Färga mitt hår
Dagens nedräkning: Dopet på lördag
Dagens fundering: Har många funderingar i huvudet, men dom har jag kvar för mig själv...
Dagens blogg: Inte hunnit läsa någon ännu.
Dagens materiella vill ha: Nya kläder till mig & Saga.
Dagens beroende: Min lilla prinsessa <3
Dagens roligaste: inte hunnit hända något än.
Dagens textrad: " Every day i'm loving you more than this, Listen to my heart can you hear it sings,
telling me to give you everything. Seasons may change, winter to spring but I love you until the end of time "
Dagens låt: Edward Maya Feat Vika Jigulina - Stereo Love Radio edit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0