Dagens

Dagens tillstånd : Neutral
Dagens klädsel:
Pyjamas brallor & ett linne
Dagens frisyr: Toffs & diadem
Dagens planer: Inga planer idag.
Dagens borde: Fila Sagas naglar, dom växer ju som ogräs & det är så svårt o fila dom för hon sitter inte inte still direkt. Men får göra så gott jag kan. Någon som har något bra tips annars?
Dagens nedräkning: ....
Dagens fundering: När kommer sagas tänder? Verkar så jobbigt för henne när det kliar.
Dagens materiella vill ha: finns mycket
Dagens beroende: Saga, snus & musik
Dagens roligaste: Sagas joller & prat
Dagens textrad: jag älskar min dotter mest av allt ♥
Dagens låt: Gentleman . it no pretty


Kommentarer
madeleine

har du provat att klippa hennes naglar med en nagelsax för små barn finns på apoteket., jag gör det på vincent. han hatar det men går så himla mycket snabbare.

2010-04-09 @ 16:20:08
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Carro

I början när Emilia inte heller satt still gjorde jag det när hon sov, hon verkar ha vänjt sig vid det då med för nu är hon helt still när jag gör det :)

2010-04-09 @ 18:19:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0