börjat hitta sina fötter

Då har vi precis käkat lite middag här hemma, så nu är jag proppmätt.
Brorsan och Saga sitter i soffan och kollar på tv, så då kunde jag sätta mig här en stund.
Saga tycker verkligen om sin morbror, så fort hon ser honom så skiner hon upp och ger honom ett leende.
Så härligt! Wille är så snäll o pysslar om och busar med Saga hela tiden, och Saga stortrivs med det.
Saga har nog börjat hitta sina fötter för hon har mer och mer börjat spana in dom när hon ligger och sprattlar, och verkar tycka att dom är rätt intressanta. Så förut när hon låg på golvet och busade så tittade hon på fötterna och sen tog hon tag i dom lite.
Fick med det på film som jag tänkte lägga upp. Lägger även upp en film när hon äter gröt och en när hon bara sitter och "snackar" lite. Mammas sötnos!
Hon börjar bli en stor tjej nu, nästa vecka blir hon ju 4 månader. Vart har tiden tagit vägen? Det har gått så himla fort! Samtidigt som det känns som jag har haft henne hela livet typ, så känns det också som det var igår hon föddes. Och det känns så konstigt att hon legat i min mage, att hon har från början varit en liten spermie och sedan utvecklats till ett liv, till en människa, till den hon är idag. Det är så otroligt häftigt det där om man tänker efter. Att man haft ett liv som utvecklats i sin mage, inuti sin kropp. Och sedan födits ut och blivit det finaste man någonsin kan tänka sig!
Saga är verkligen det bästa som har hänt mig & jag älskar henne så otroligt mycket! ♥


Om en stund ska Saga få sig ett bad och sen blir det lite fredagsmys i soffan. Vi ska kolla på Talang och Solsidan :) Ne nu måste jag gå och göra iordning inför badet, för klockan 20.00 börjar ju talang.
Hoppas ni får en mysig fredagkväll!
puss & kram ♥
2 tv nördar
helt inne i tvn.

Mammas hjärta ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0