jag är trött.

fullspäckad dag har det varit, började som sagt med skola som jag inte alls hade humör till men fick pallra mig dit ändå. Efter skolan kom dennis och hämtade mig så åkte vi & käkade lunch sen vidare till Ikea.
Köpte lite små saker bara, en lampa till sovrummet, lite lakan och ljus o sådär..
Färdig tapetserat i sovrummet nu, vart riktigt fint faktist. Vart jätte nöjd!
När jag kom hem så gick jag till tvättstugan och hoppades att det skulle finnas en tid och det fanns det, så har tvättat massor. Så ska bli skönt o krypa ner i nybäddad och mysig säng :D
Gick bort till min låtsas farsa och lillebror under kvällen också där jag vart bjuden på middag, trevligt!
Sen satt vi i soffan och babblade massa goja. Skönt att dom bor så nära, 1-2 minuter ifrån mig:D
När jag gick därifrån hade jag fortfarande tvätt kvar i maskinera men klockan började bli så mycket och kände inte för att gå ner till tvättstugan en gång till så det blev o bära hem all blöt tvätt och hänga upp här hemma över halva lägenheten, haha. Så nu är jag helt slut, vart uppe sen klockan 7 och det är jag inte van vid och det känns kan jag lova. Redan när klockan var 12 på dagen var jag helt slut, usch. Och nu är jag ännu mer slut kan jag lova. Ser framemot att få sova ut i morgon.
Nej nu ska jag bädda ner mig i min otroligt sköna säng och sova som en stock.
Hoppas ni också får sova gott i natt!
godnatt, puss (k)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0