goddag bloggen

godmorgon alla söta läsare, eller goddag kanske man ska skriva såhär dags :P
inte sovit sådär jätte bra i natt, vaknat typ 5 gånger o behövt gå upp på toan o kissa. Jobbigt när lillen trycker på kissblåsan hela tiden. Men fick några timmars sömn iallafall :)
Ska om ett tag ta bussen in till stan för jag ska på ett möte på Unga Föräldrar o se om det är något att ha så kanske man börjar där :)

Gick ju in i vecka 29 idag, gud vad veckorna springer iväg. Bara 11 veckor kvar nu :P det börjar närma sig.
Magbilder & information om denna vecka får ni sen när jag kommer hem.
Nu ska ta & klä på mig och fixa till mig lite sen gå ner till bussen.
puss sålänge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0