Fullspäckad dag.

Har varit en lång dag idag. Dagen började med skola, hade ingetligen ingen ork till det men kände att jag var tvungen för jag inte varit där på ett tag. Väl där så gick det bra, fick några uppgifter gjorda iallafall.
Efter skolan mötte jag upp Jennifer så gick vi till försäkringskassan för jag skulle ta reda på lite saker, sen vidare till barnmorskan. Allting såg bra ut, järnvärdet börjar stiga upp igen & magen växer som den ska.
Hjärtljudet slog fint också, så härligt o lyssna på det tycker jag :)
Efter besöket hos barnmorskan tog vi en lunch på stan. Sen åkte vi o kollade på en lägenhet som jennifer ska flytta till. :) Efter det så åkte vi en sväng med Jennifers pappa och sen träffade vi Jennifers mamma & hennes kille, så va vi där ett tag och umgicks med dom. Inte träffat dom på ett tag så det var roligt o se dom :)
Sen fick jag skjuts hem av Jennifers pappa, så snällt av han! :)
Så nu sitter jag här och har precis kollat på Idol, och nu oskyldigt dömd. Riktigt bra serie faktist!
Väntar på att Natha ska komma hit, för hon ska sova här i natt :)
Hoppas alla har haft en mysig onsdag!
puss ♥


Kommentarer
Mindy

Godmorgon gumman..Min prins är beräknad att komma den 16/12 men vi båda tror att han kommer tidigare..men han får komma när han känner för det..Önskar dig en skön torsdag.kram

2009-10-01 @ 09:10:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Maria - livet i Milano ☆

härligt att det gick bra hos barnmorskan =)

2009-10-01 @ 13:35:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0