fortfarande sjuk

hela dagen har tillbringats i sängen, mått ännu dåligare idag.
Vaknade upp och hade feber o mådde skit rent ut sagt!! usch vill bli frisk, orkar inte ligga i sängen hela dagarna o må dåligt :( Min snälla låtsas pappa åkte ner till affären förut och köpte nyponsoppa och mandel biskvier till mig, inte orkat göra någon mat. Har enbart ätit mackor och nyponsoppa idag.
Får lite dåligt samvete eftersom jag måste tänka på att äta mycket och nyttigt nu när jag har ett liv i magen men jag har verkligen inte orkat gå upp och göra någon mat, plus att jag ej haft någon aptit direkt.
nej nu orkar jag inte skriva mer, måste lägga mig ner igen!
hoppas ni andra mår bra iaf!
puss



Kommentarer
unique

Stackare där. Inte kul alls. Glöm INTE att äta bara. Fast bättre med nyponsoppa än inget alls.



Jag bor i lilla Helsingborg i en trea med min man och våra 2 katter.



Min mage känns bättre idag. Tror jag kommit på vad felet varit.



Vart bor du?



Krya på dig



/Sara

2009-09-10 @ 13:04:33
URL: http://saratilling.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0