dom små busfröna!

Satte mig i sängen och insåg att nån av lill skitarna till kattungar hade kissat på mitt täcke, usch!
Så det var ju bara o springa ner till tvättstugan o slänga det i en maskin. Och som tur var fanns det ju tid.
Så nu sitter jag här och väntar på att det ska bli färdigt i tvättstugan, kan ju inte gå någonstans pga det för jag måste ner dit igen om 1 timme o slänga det i torktummlaren sen har jag bara tid till klockan 7 så att.
Men det får bli några extra timmar vid datorn istället, i väntan på tvättstugan och i väntan på att Jennifer kommer hit :D Pratade nyss med henne och hon ska sova här i natt, MYSPYS! blir att gå ner till affären sen när hon kommer och köpa någonting gott sen bara mysa framför tvn hela kvällen & prata massa skit :D
men vi hörs senare, puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0