trodde det var bäbis på G.

Precis hemkommen ifrån Unga Föräldrar, var där för första gången idag & det var riktigt trevligt faktist :)
Roligt att träffa andra mammor & deras barn. Jag är ju dock den ända gravida där men ändå roligt och bra för jag har ju folk jag kan fråga om jag undrar över något.

Igår trodde jag det var bäbis på gång, när jag gick från bussen till Jennifer så började jag få så fruktansvärt ont i magen (kraftig mensvärk) och ut i höfter o ryggslutet så jag trodde på allvar det var värkar. Det gjorde så sjukt ont, ville bara lägga mig ner på marken o gråta :P Det höll i sig i typ 30 minuter så jag tog telefonen o ringde förlossningen när jag kom till Jennifer. Hon jag pratade med där bad mig lägga mig o vila 1-2 timmar för det var troligen bara kraftiga förvärkar, och sedan ringa tillbaka om det inte hade släppt för då skulle jag isåfall komma upp på en kontroll. Men som tur var så släppte det, men gud va rädd jag var. Jag tänkte att nu kommer lillen ut. Och det är lite tidigt, så du får stanna där inne ett tag till mammas älskling :D Men nu efteråt tänker jag hur i h*lvete ska jag klara av dom riktiga värkarna sen om jag nästan börja gråta av förvärkarna :P haha.
Ne ska lägga mig o vila en stund nu, för vid 5 ska jag bort till min låtsas farsa & lillebror och äta middag :) mys.
vi hörs senare, hoppas alla har haft en toppen dag! :)
puss på er.



Kommentarer
Classy

Gud vad roligt med en liten bebbe :) Hoppas allt går bra när den väl kommer ut till våran värld :)

2009-10-08 @ 15:58:47
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Classy

Ja, jag kan förstå det :)

När är den beräknad?

Allt är bara bra med mig :D

2009-10-08 @ 20:20:25
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Classy

Nah, vad mysigt :) Min närmsta vän ska också ha i Januari, längtar ihjäl mig! Så kan förstå hur mycket du gör det :)

2009-10-08 @ 20:55:30
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
heidi

kommer ihåg hur de känns. Men de är otroligt vilken styrka man får när man föder barn

2009-10-08 @ 21:44:05
URL: http://heidiaho.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0