tacksam för att ni finns ♥

Hade inte den roligaste natten i natt, vakna 3-4 gånger för toabesök sen vaknade jag 1 gång av att jag hade "mensvärk" , såkallade förvärkar då. Börjar blir lite små jobbigt nu med graviditeten, det tar på krafterna!
Känner att jag skulle vilja ha någon här som kan pyssla om mig lite, börjar känna mig rätt ensam faktist.
Men jag är fruktansvärt tacksam för mina nära & kära som finns runt omkring mig som stöttar mig och finns för mig, utan er hade jag aldrig klarat detta! tack för att ni finns ♥
Men det är ju som det är nu och det är ju bara att acceptera läget. Jag hittar väl också någon en vacker dag.

Var ju som sagt Unga föräldrar idag och det var trevligt, skönt o komma iväg lite och träffa lite folk.
Familjerätten kom dit idag och informerade lite om vårdnad & så, rätt intressant.
Efter det vart det en liten sväng på stan med Catta & Anna :)
Sen åkte jag hem o har bara legat i soffan och ätit godis & chips och kollat på massa bra tvprogram.
Kollade nyss på Inlåst och jag tycker verkligen om det programmet, det berör mig så fruktansvärt mycket.
Allt dom säger o pratar om får mig att tänka tillbaka på mitt gamla liv, som jag skrivit i ett annat inlägg för ett tag sedan.
Ne nu ska jag väl lägga mig om en stund, hoppas ni haft en bra dag!
puss & godnatt ♥



Kommentarer
Anonym

Hej!

Ta din schans att vinna en SUPERSNYGG bloggdesign inne hos mig. De ligger många timmars hårt arbete bakom den :)



http://idatallhed.blogg.se/2009/october/vinn-en-ny-bloggdesign.html#comment

2009-10-23 @ 00:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0