simhallen nästa!

Ja då va man inne i vecka 32 då, det börjar närma sig nu. 8 veckor kvar, shit va tiden går fort.
Snart har jag min lilla älskling här hemma & jag läääääängtar så sjukt mycket!
Det börjar ta på krafterna o vara gravid nu kan jag lova. Magen bara växer o växer o det blir tyngre o tyngre.
Vaknar 511 gånger per natt o behöver gå på toan typ, börjar bli lite jobbigt :P
Inatt vaknade jag typ varje timme kändes det som, så när klockan var 7 fick jag nog så tog täcket o kuddarna o la mig i soffan. Slocknade i 2 timmar sen fick jag gå upp för det kom en kille hit som skulle laga min ugn.
Sen har jag bara legat i soffan o kollat på film o tagit det lugnt & nu väntar jag på att Jennifer snuttan ska komma hit så ska vi gå till simhallen & bada :D
Och nu kom hon så nu ska vi röra oss bort mot simhallen o ta oss ett dopp, gud så skönt det ska bli & bubbla.
Puss på er ♥



Kommentarer
Nallli

Va han het nu då;)? Killen som skulle komma :D

2009-10-20 @ 23:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0