IKEA hela dagen.

Idag har jag varit på Ikea med mitt ex fredrik (pappan till barnet)
Han handlade lite saker till våran lilla älskling :) Det blev spjälskydd, täcke, kudde, påslakan set o sådär till spjälsängen. Sen saker till skötbordet. Sen vart det även strumpor, mössa & vantar :) jätte fina.
Så nu är sängen färdigbäddad o klar, vart jätte fint ! :) ska ta bilder på sängen i morgon så ni får se. Inte långt kvar tills min lilla älskling kommer ligga där i o sova sött. LÄNGTAR! :D
Har precis ätit lite nu och kollar på tv, ska snart städa lite grann hade jag tänkt. Måste ju vara fint tills i morgon när jag får besök. Fyller ju faktist år i morgon :D grattis till mig! :P
Hoppas alla haft en mysig fredag, vi hörs i morgon!
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0