Hallå där :)

Vart ingen tidig läggning för min del igår inte :P Ne jag gick över till min kära granne Nadja och satt där hela kvällen, pratade massa gamla minnen o annat skoj. Hade jätte trevligt, alltid roligt o prata om gamla saker som man idag kan sitta o skratta åt. Ja det vart mycket skratt kan jag lova :P Så jag kom väl hem runt halv 1 tror jag. Men då däckade jag nästan direkt när jag kom hem..

Idag vart jag väckt runt 11 tiden av att det ringde på dörren så gick ju självklart och öppnade och där stod min söta vän Nadja & frågade om jag ville följa med till affären o visst tänkte jag så slängde på mig kläder o sådär och gick.
Efter affär besöket tog vi oss en promenad längs kanalen, riktigt skönt faktist. Solen lyste o det var riktigt skönt väder ute. Sen gick vi hem till Nadja så lagade hon jätte god lunch, typ som ungspannkaka fast med ost & skinka i, riktigt gott!! mums. Det var riktigt trevligt o bli bjuden på lunch, inte roligt o sitta själv hemma o äta så det är ju alltid trevligt med sällskap :) Måste göras om fler gånger.
Nu kom jag precis hem typ mätt & belåten, känner mig väldigt trött så ska ta och vila en stund hade jag tänkt.
puss sålänge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0