Hallå där :)

Vaknade runt 11 idag, har börjar vakna tidigare och tidigare nu. Ibland vaknar jag redan vid 7 :O men somnar alltid om till slut, känner att det är lite väl tidigt att gå upp.
Så nu sitter jag i min soffa som jag fick hem igår:D Det vart jätte fint, tycker jag iaf!
Skönt o äntligen fått en soffa, så man slipper sitta/ligga i sängen hela tiden. Fast vardagsrummet är inte färdigt än på lång vägar, måste köpa lite tavlor, hyllor och en matta o lite små saker. Kommer nog bli jätte bra.

Igår kom ju då min morbror med soffan, mamma & peter kom oxå för o hjälpa till o bära. TACK ♥ 
Sen vart det storstädning & tvättstugan. Och när jag var färdig med allt gick jag ner till Syrran och drack en kopp te och sen tog vi en sväng med hundarna. Sen gick jag hem till Nalli & Stefan där även Dan & mackan var.
Så vi kollade på film, men jag gick hem rätt skapligt för jag var så trött.

Idag blir det nog lugnt skulle jag tro, blir väl o sätta på en film snart tror jag och bara mysa ner mig i min nya soffa :D Hoppas ni har haft en bra helg!
puss ♥





Kommentarer
anna

så fint det blev :D<3

2009-10-19 @ 07:54:05
anna

faaan vad fint du gumman det blev ju kanon ju :) får komma och hälsa på någon dag :) puss puss

2009-10-19 @ 12:07:17
URL: http://masterpingu.blogg.se/
Malin H

Ser aas mysigt ut ju !.. lite julkännsla där med tända ljusen och sånt ! :)..

2009-10-19 @ 18:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0