Haft besök idag också, morbror, hans fru & mina 2 kusiner :) så det blev tårta idag också, mums!
Skulle få en vagn av dom så dom kom med den idag :D oooh den är så fin! TACK ♥
När dom åkte hem åkte jag med dom så släppte dom av mig vid ikano så gick jag där lite, köpte 2 mascaror & en foundation. Sen åkte jag hem och lagade en god middag, köttgryta & ris.
Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt o skönt bad, oh va jag älskar att bada. Så skönt o bara lägga sig i ett varmt bad o koppla av. Tänkte krypa ner i sängen och kolla lite på tv sen blir det nog natti natti.
Hoppas ni haft en bra dag!
puss ♥



Kommentarer
jennifer

fan va snygg den va :D<3

2009-10-05 @ 00:38:31
URL: http://jjekstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0