mitt badkar - my best friend :D

Har fortfarande inte hittat på någonting att göra, så det blir nog soffan & tvn resten av kvällen.
Tog mig ett bad precis, som ni vet är ju mitt badkar min bästa vän :D
Min lilla ängel i magen bökade runt som tusan när jag låg i vattnet, hela magen vart sne. Det är så häftigt att se, att veta att man har ett liv i magen, det känns fortfarande helt overkligt. Att nästa månad kan jag ha en liten bäbis här i min famn liksom. Det är någonting som heller inte riktigt kommit in i huvudet på mig är, att jag, jenny ska bli MAMMA. Det känns så sjukt overkligt fortfarande, det har ju alltid varit min mamma som är mamma och nu ska hon bli mormor och jag mamma :p aae det kommer jag nog inte förstå förens min älskling väl är ute.
Ne nu ska jag sluta babbla & lägga mig ner o kolla om det är något bra på tv.



Kommentarer
Matilda - Snart 2barns mamma!

Grattis till graviditeten! Vet ni könet på den lille? =)

2009-11-14 @ 23:33:59
URL: http://majbebis08.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0