impuls grej

Godmorgon!
gårdagen vart ju dock inte som man hade tänkt sig :P
Hade jätte tråkigt så dennis,jocke & oskar kom hit o hämtade mig vid typ 22.00, så åkte vi en sväng. Jocke o oskar skulle hem så vi skjutsade hem dom, sen skulle dennis promt ner till Brask o träffa folk så fick följa med dit.
När klockan är typ 12 så kommer alex o säger vafan vi åker till Vis då? och vi hade ju ingenting bättre för oss så vi ringde jocke o fråga om han ville följa med o det ville han så vi hämtade honom sen vidare mot Västervik då :)
Jag jocke och Dennis i en bil och alex & ingrid i en annan..
När vi kom fram stannade vi en stund på Campingen för alex skulle träffa någon kompis, sen ville dom tydligen åka hem och sova istället för att sova i tält ( förstår dom )  så vi fick tillökning i bilen och åkte hemåt.
Mycket trevlig biltur, iaf på vägen hem var det extra roligt :D haha!
Var väl hemma runt 4-4-30 hugget och då var det raka vägen i säng kan jag lova, fyfan va trött jag var!
Såg en as cool skylt på vägen som jag självklart var tvungen att ta kort på " JENNY "
inte alla som har ett ställe och en skylt med sitt namn på ;P
Jag ville så gärna ha med mig skylten hem men den var lite för stor och satt lite för högt upp så va inte så lätt, tyvärr!
Men det var iallafall en riktigt trevlig kväll!
Idag blir det att åka till Norrköping på någon bilträff som dennis lurat med mig på :P
Kanske blir kul, vem vet. Mår förövrigt rätt bra idag, förutom att jag är väldigt seg & trött efter gårdagen, men men  :D
PUSS på er!





Kommentarer
Anonym

är inte du tillsammans med svullo längre ?

2009-07-11 @ 16:19:55
Jenny

Nej det är jag inte

2009-07-12 @ 16:32:19
mammanadja.blogg.se

Vad roligt att du kommer ut Jenny.

Men nu saknar faktiskt jag dig här borta! Lust att komma över imorgon? Kanske kunde laga lite käk eller något?



Kram

2009-07-12 @ 22:54:33
URL: http://mammanadja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0