trött.

somnade ju som sagt inte så tidigt inatt, klockan var väl närmare halv 6 tror jag när jag somnade..
Klockan 12 bar det iväg in mot stan med mamma & peter, så han inte sova sådär jätte mycket!
Fixat med alla papper och sånt nu iallafall, känns skönt o ha det gjort.
skapligt trött nu! sitter och äter lite yoghurt sen blir det väl o vila en stund och invänta att Nadja hör av sig. för vi skulle ses o laga lite mat och sådär idag. blir nog jätte trevligt! :) Bor ju granne med henne nu, riktigt kul och ha en vän i närheten som man kan umgås med och sådär..
Ne nu måste jag stänga ögonlocken en liten stund känner jag!
PUSS


Kommentarer
Hannah

Såg att du ska bli mamma :D

Grattis grattis!

//Hannah

2009-07-13 @ 19:11:24
URL: http://hannahtheone.blogspot.com
Jenny

tack så mycket! :)

2009-07-13 @ 22:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0