trött och sliten,

vaknade hemma hos nathalie ute i mantorp, sov där inatt.
Blev en myskväll med henne och hennes familj igår kväll med film & massa gott tilltugg!
Så idag åkte jag nathalie & viktor först till smarta hem och valde tapeter till min lägenhet för de blir omtapesering i augusti skulle jag tro. Vart jätte fina tapeter!
Sen drog vi en sväng till ÖB för dom skulle köpa en inflyttningspresent till mig, så fick en micro :D tack kära vänner!
Sen blev det ikano o glo i lite affärer sen vidare till Ikea. Köpte lite små saker som glas, tallrikar o sådär.
Helt slut efter en dags vandring i affärer kan jag lova, hade så fruktansvärt ont i fötter,ben och rygg när jag kom hem.
Det märks verkligen att det är någonting på gång ikroppen (graviditeten) för förut hade jag inga problem alls med att springa runt i varenda affär 10 gånger om :P men nu blir jag helt slut efter en liten sväng bara, usch!
Men jag är iaf hur lycklig som helst över att jag ska bli mamma & jag längtar så fruktansvärt mycket tills min lilla plutt kommer till världen!
Gick in på H&M och kollade lite snabbt på bäbiskläder, hade tyvärr inga pengar till sånt idag. Men kolla kan man alltid göra :D Nästa månad blir det o inhandla lite kläder, spjälsäng m.m. Finns så himla mycket fint!!
Nu blir det att lägga sig i sängen o sätta på en film och sen sova!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0