Godmorgon :)

blev att ta en lång sovmorgon idag, det var riktigt skönt!
Även skönt att illamåendet börjat försvinna, förut mådde jag illa såfort jag öppnade upp ögonen på morgonen. Och det var riktigt jobbigt!
Men nu mår jag bara illa lite grann när jag går upp.
Det jag fortfarande är känslig emot det är kylskåp iallafall på morgonen, usch! Har jätte svårt för att öppna o känna lukten, så måste hålla för näsan :P Men det försvinner väl snart också skulle jag tro. Är ju i vecka 17 nu snart 18, tiden går så fruktansvärt fort!
Mamma kommer hit om en stund och fikar, sen blir det o tvätta och städa. Får se vad som händer senare ikväll, skriver mer då.

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0