tiden går så fort.

Här sitter jag och äter en sen frukost, risgrynsgröt och mackor, mums!
BVC vad här nyss, dom gör alltid hembesök första gången man träffar dom. Det gick jätte bra, min lill snutta börjar gå upp i vikt igen. Dom går ju alltid ner i vikt i början, men nu är hon påväg uppåt igen. Känns skönt, då vet man att hon får i sig tillräckligt med mat och sådär.
Om ett tag kommer mamma & brorsan hit, då ska Saga få ta sitt första bad :D Vågar inte riktigt vara själv när jag badar henne första gången, tycker det är lite små läskigt. Så passar på när mamma är här :)
Vi är fortfarande förkylda här hemma, usch. Min lilla plutta är så täppt i näsan och jag tycker så synd om henne. Men fick tips av BVC tanten att man kunde köpa något som hette Näsfrida eller ngt som suger ut snoret, så har bett mamma köpa med sig en sådan så ska vi testa.

Igår var jag på vårdcentralen för o kolla mina utslag. Dom kunde inte säga vad det var, det är ju så mycket som har hänt och händer i min kropp just nu, men fick iallafall tabletter som skulle minska klådan och det har det gjort lite grann. skönt!

Även igår vart ju min lilla älskling 1 vecka, shit va tiden går fort!

nu ska jag ta mig en dusch, får passa på när pluttan sover.
puss på er.



Kommentarer
★Svantes mamma★

Passa på att njuta av tiden. Det säger bara vips, och så är Saga 1år gammal! :)



kram kram

2009-12-22 @ 17:21:06
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0