sovmorgon är skönt

Idag blev det sovmorgon igen, skönt! Fast vaknade vid 6-7 i morse o va as pigg, tänkte gå upp men sen ångra jag mig. Vad ska jag göra uppe så tidigt? så somnade om till slut.
Idag vet jag inte vad som händer faktist, har precis ätit frukost och tänkte väl sätta mig i soffan och kolla på lite tv. Finns ju inte så mycket att göra? Ikväll ska jag nog träffa Nadja en sväng iaf. Vi får se vad smo händer under dagen.

Gårdagen vart väldigt mysig iaf, brorsan var ju här så lagade vi tacos o myste framför tvn. Sen kom farsan också så kollade vi på idol :) Sen gick dom hem & jag gick över till Nadja o tog en kaffe o babblade...
ERIK VANN JU IDOL :D Som jag hoppades! ooh det var så fint när han sjöng vinnar låten o han tog upp sin pappa på scenen o sen sin flickvän.
Vinnar låten är riktigt bra tycker jag!
Vad tycker ni om låten? Och vad tycker ni om att Erik vann?



Kommentarer
Elin

Hej. va gulligt att du ska få en liten knodd =).

har du/ni funderat ut något namn en? va spänande att inte veta en va det blir för kön ;).

Ha en bra lördag!

2009-12-12 @ 16:20:19
Rebecka

snygg blogg du =)

Tror allt det är en liten tjej som gömmer sig i magen, blir spännande och se.Lycka till med allt =)

Kram

2009-12-12 @ 16:25:11
URL: http://www.rebecka-evald.blogspot.com
Anonym

kalle skulle ha vunnit

2009-12-12 @ 17:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0