pepparkaksbak & städning

hello sweeties :)
Vaknade rätt skapligt idag, ställde klockan på 10. Måste börja lägga mig tidigare och gå upp tidigare på morgonen nu känner jag, usch mår dåligt av att sova hela dagarna! Även fast jag kan det eftersom jag inte har någonting att gå upp till direkt så känns det ändå fel o sova bort hela dagen. Så det ska bli ändring på det nu! :)
Dagen hittils har bestått av pepparkaks bak & lite städning. Får besök om en liten stund så var ju tvungen att ha lite fika hemma så fick bli lite pepparkakor. Sen kommer lillebrorsan om en stund också, han ska sova här i natt :) ska bli jätte mysigt o bara umgås han & jag. Inte varje dag det händer så det ser jag fram emot :)

Vaknade i natt eller i morse (kollade inte klockan så vet ej) av att jag hade  "mensvärk" ont som tusan! Och då låg jag och hoppades på att det skulle fortsätta & göra ondare, men så försvann det efter en stund som vanligt. Tusan också!:P haha
Varje gång jag känner något så bara hoppas jag på att det ska fortsätta och bli värre, så sjukt igentligen:P Ligger och vill ha ont, haha! Men just nu längtar jag faktist tills dom riktiga värkarna kommer igång, kommer jag nog ångra att jag sagt när jag väl ligger där och har ont som faaan!
Men nu vill jag inget hellre än att min lilla pluttis ska komma ut! Jag bara väntar o väntar o väntar, 11 dagar kvar idag till BF. Shit kollade kalendern nu och det är ju nästa vecka på söndag den 20e är :D Men jag kommer väl säkert att gå över tiden bara för att jag längtar så mycket. Men garanterat om 25 dagar då ungefär har jag min pluttis här :D För man blir väl igångsatt efter 14 dagar om jag inte har helt fel? Men hoppas jag slipper gå över tiden!

Fick ett sms förut av linus, han hade läst mitt horoskop där det stod:
" Du har massor att göra och det är bäst att du planerar och organiserar dig. Nästa vecka blir dessutom ännu värre"
Lite små skumt faktist, hoppas det stämmer och att det är bebis som kommer :D wiie!

Ne nu ska jag sätta på lite kaffe & invänta mitt besök:)
HA EN TOPPEN DAG! :)



Kommentarer
zoe

vad mysigt med en liten bebis på gång! hoppas allt går bra :)

2009-12-09 @ 13:03:56
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Anonym

när är det din lillaunge kommer? :)

2009-12-09 @ 14:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0