pepparkaksbak och julmusik

Förlåt för dålig uppdatering igår, men mådde inte alls bra. Hade ont i mage & rygg o kände mig ruskigt trött.
Idag är det lite bättre, men är fortfarande seg och känner mig lite konstig i halsen & lite hostig. Kanske börjar bli sjuk, NEJ!
Det får inte hända nu...
Morgonen har iallafall bestått av pepparkaksbak och julmusik, så himla mysigt! Och så vart jag så sugen på janssons frestelse också så det står en i ugnen nu, haha.
Om ett tag kommer lillebrorsan hit, sen vid 4 kommer mamma och hämtar oss. Ska tillbringa kvällen och natten hos dom, ska bli jätte mysigt!
nu blir det o lägga sig på soffan en liten stund sen ta ett bad så man blir lite fräsch :)
puss


mina fina pepparkakor, hade inga formar så fick ta ett glas. haha!



Kommentarer
Veronica - Joline's mamma

Spännande :) Det är verkligen en häftig upplevelse att föda barn, lycka till! :)

2009-12-04 @ 13:31:28
URL: http://niiicas.blogg.se/
linus zebrah

ÅH VAD KUL :D

hälsa din mor från mig :D

och din lille bror :D

Puss!

2009-12-04 @ 14:04:12
URL: http://mrzebrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0