mycket trevlig kväll.

Nu är man hemma igen, eller har varit det ett tag. Men har kollat på paradise hotel & mammas pojkar.
Linus & Josse och lilla Tindra har även varit här en stund.

Kvällen var mycke trevlig med uppträdande av barnen och god mat :)
Tyckte dock det var rätt jobbigt för jag har haft förvärkar hela kvällen & magen är stenhård, och även nu. Så vet inte om det är någonting på gång kanske som jag skrev förut. Det har iallafall inte släppt ännu utan det kommer och går hela tiden. Dock inte så starka "värkar" eller vad man ska kalla det, men det känns ju. Och det är ju så svårt o veta också eftersom det här är något helt nytt för en, så man vet ju inte om det är värkar eller förvärkar eller vad det nu kan vara.. Men jag avvaktar och börjar det göra ondare så får jag ringa upp till förlossninge o se vad dom säger. Man vill ju ändå vara på den säkra sidan så man inte föder hemma, haha ingen större risk tror jag men ändå. Man vet ju aldrig, ingenting är omöjligt.

Nu ska jag iallafall ta mig ett bad och se ifall det släpper lite kanske. Sen ska jag försöka sova!
Hoppas ni har haft en trevlig dag. natti natti <3



Kommentarer
mia

Fin blogg du har !

Jag lovar dig att du märker när det är riktiga värkar :)

trodde inte heller att jag skulle vara säker när det väl var dax men det märkte jag direkt . En stor skillnad mellan förvärkar & riktiga värkar :)

När är du beräknad ?

2009-12-11 @ 12:17:08
URL: http://enyasmamma.blogg.se/
mia

Okej :) spännande, Inte så långt kvar då.

vet du vad du väntar för nått?

2009-12-11 @ 13:56:04
URL: http://enyasmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0