har ni sovit gott?

Godmorgon sötnosar!
har ni sovit gott ? :) Det har jag, men hade velat sova lite längre eftersom det vart rätt sent inatt.
Men hade besök förut vid 10 så kunde inte sova länge idag.
Lill snuffsan ligger o sover så sött i sin säng, så jag ska passa på och fixa iordning mig lite. För klockan 2 kommer mamma & lotta hit på besök, ska bli riktigt trevligt! Sen blir det o tvätta, det behövs kan jag lova! usch. Längtar verkligen tills jag får min tvättmaskin om några veckor! Ska bli hur skönt som helst och slippa komma in i badrummet o se en stor tvätthög :P För det är inte så lätt o tvätta när man är själv med en liten bebis, då måste man ju klä på henne o ta med henne ut varje gång o bära på henne o tvättkorgen o, nej det går inte! Så får passa på nu när mammsen kommer :)
Ne nu har jag inte tid o sitta här mer, hoppas ni får en härlig dag!
puss från oss!



Kommentarer
FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

jag har också sovit gott, vilken tuff bild =)

2009-12-30 @ 12:31:19
URL: http://floosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0