10 dagar kvar

Va upp med tuppen idag faktist, klockan 7 ringde klockan för brorsan skulle ju upp. Så gick upp och väckte honom sen åt vi frukost framför tvn och kollade på julkalendern. Sen kom mamma & hämtade honom vid 8 och skjutsade han till skolan. Så jag hoppade ner i ett bad och skulle göra mig i ordning för o sen åka till Unga Föräldrar, men orken försvann totalt. Vart så ruskigt trött så jag la mig på soffan & somnade och vaknade för en timme sen typ.
Nu sitter jag och äter lite lunch, spaghetti & köttbullar. Inte den godaste, men orkade inte göra något avancerat.

Ska snart ta mig en dusch så jag piggnar till lite, sen göra mig iordning inför kvällen. Ska ju på julbord på brorsans skola. Ska bli trevligt! :)
Hörs senare! puss



10 dagar kvar  ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0