sorry

vart dålig på uppdatering senaste dagarna.. Men har haft fullt upp på dagarna sen kommer man hem sent o vill bara sova så då orkar man inte blogga.
Men iaf, igår vart det grillning med Anna, Andreas & Chrissa, det var jätte trevligt & maten vart jätte god!
Måste göras om snart igen! Efter det skulle alla hem så då träffade jag Dennis & Rorre så va jag med dom, vi va på bilträffen en sväng sen åkte vi & hämtade folk o skjutsade. Så jag kom inte hem förens klockan 6 i morse så ni kan ju kanske förstå att jag inte orkade sätta mig o skriva någonting då.
Men det vart iallafall en rolig kväll med mycket skratt :D haha!
Idag blir det nog lungt, riktigt lugnt! Känner mig rätt seg, eftersom det inte vart så många timmars sömn.
Har precis ätit lite god mat så nu är man mätt & belåten. Kanske blir o lägga sig och kolla på tv en stund, sen får vi se om jag träffar Dennis & dom senare kanske :) Fårse...
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0