gokväll!

Ligger i sängen och har precis kollat på paradise hotel finalen :D Det vart ju då Diana & Nick som vann, ville nog hellre att Karina och Jacob skulle vinna, men men :P
Varit och storhandlat mat idag på Willys även fast mitt humör inte varit det bästa under dagen, så gick det bra till slut trots all stress. Usch jag blir så stressad när jag ska handla när man ska packa ner varorna när det är folk bakom en som väntar.. Efter det var det bara o springa upp med varorna sen bort till min låtsas pappa & lillebror för o äta middag där även farmor var.
Efter maten satt vi o spelade lite spel o pratade, vart en mycket trevlig kväll! Minns inte vad spelet hette nu men det var roligt faktist! På väg hem från farsan ringde syrran så jag gick ner till Ljungsbro och mötte henne och gick en sväng med henne och hundarna och pratade massor. Inte träffats på några dagar så då blir det en hel del att prata om..
I morgon är det ju Ljungsbro Marknad då, något som jag har sett fram emot ett tag men så vart det ju som sagt strul med mina j*vla pengar så blir inte så roligt för mig att gå på någon marknad, kan ju inte köpa ett piss!!
Men ska ändå ner en sväng o kolla lite, det kan ju också vara trevligt.
nej nu börjar ögonen gå i kors på mig så måste nog sluta skriva annars vet man aldrig vad som skrivs, är så sjukt trött!
Men sov så gott allihopa så hörs vi i morgon!
PUSS

jag saknar dig VÄLDIGT mycket, usch jobbigt o ha den där saknaden inom sig! Får väl se när jag få se dig igen, det vet man ju aldrig.. Ingen kärleks saknad utan bara närheten ifrån dig, eftersom jag känner mig så trygg i din närvaro.. Ligga i din famn och och känna att man är omtyckt och inte ensam! Det är något jag saknar.. v


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0