godmorgon sötnosar!

Har precis ätit lite frukost, vart en skål med yoghurt och flingor.
Ligger och små slappar lite i sängen men ska alldeles straxt gå upp och fixa till mig och sedan gå ut till bussen.
Ska ju som sagt till barnmorskan idag :) Hade helst legat kvar i sängen och sovit en stund till för min säng är så skööön, men det har jag inte tid med.
Vaknade även idag av att jag hade ont i magen ut i höfterna/ryggen, riktigt obehagligt.  Vet inte riktigt vad det är, men som tur är ska jag ju till barnmorskan idag så får nog svar på vad det kan vara då.
nej nu har jag inte tid att ligga här med måste upp o klä på mig m.m
Hoppas ni får en underbar dag!
hörs senare, puss



Kommentarer
Tove(Från Stjärnhov)

Hej! :)

Nr1. Grattis till ett blivande föräldraskap!!

Nr2. Kul att se att du mår bra!

Nr3. Det var ett tag sen!



Jag har samma nr som förut, om du har lust kan du ringa, eller skriva ngn dag :)



Kram på dig!

2009-09-13 @ 19:18:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0